LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 27, 2010

Belaian Jiwa Karaoke Promosi

Belaian Jiwa Karaoke adalah Sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan P.A System Serta DJ bagi sebarang majlis. Kami berpengalaman luas mengendalikan banyak acara-acara rasmi untuk jabatan kerajaan, syarikat korporat, IPT, Hotel promosi produk juga MAJLIS PERKAHWINAN.


Kami telah mengendalikan lebih dari 70 acara Majlis Dinner Agensi Kerajaan, Acara Rasmi, Sambutan Hari Keraian, Persembahan Artis, Promosi Perniagaan, Pelancaran Produk Baru Disamping Majlis Perkahwinan Serta Majlis Penganugerahan Syarikat-Syarikat Korporat di Hotel-hotel Sekitar Ipoh, Kedah, Kuala Lumpur, Johor dan banyak lagi (Vistana, MS Garden, De Rhu Beach Resort Dan Hotel Seri Malaysia)

Sistem kami adalah berteknologi digital sepenuhnya dimana sistem karaoke dan lagu putar adalah sepenuhnya daripada komputer dan dilengkapi kesan khas daripada perisian Belaian Jiwa Karaoke untuk memeriahkan lagi majlis/aktiviti termasuk kompang digital dan dilengkapi dengan lebih 2500 Lagu Karaoke dan 12000 lagu pelbagai muzik mengikut kesesuaian tema majlis.

Setiap petugas kami juga dilengkapi dengan pakaian seragam yang bersesuaian dengan sebarang majlis demi menjaga imej setiap pelanggan kami yang menggunakan khidmat kami.

Kepuasan dan anda keutamaan kami, Jika bunyi sebenar yang anda cari, 
Dapatkan Khidmat Profesional Dari Belaian Jiwa Karaoke (RENTAK ANDA!!) :
Sila Hubungi En. Afa : 013 9666 329 untuk sebarang keterangan lanjut atau dapatkan katalog pakej di www.belaian-jiwa-karaoke.blogspot.com.

CARA KAMI BEKERJA ADALAH BUKTI KAMI SERIUS MEMASTIKAN SETIAP MAJLIS/ACARA ANDA SUKSES

0 ulasan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More